مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-25بين الملل

رژیم صهیونیستی قصد تشدید مجازات سربازان فراری از ارتش را دارد


ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از پایان جنگ علیه نوار غزه، مجازات هایی را برای سربازان و نیروهای ذخیره فراری در نظر بگیرد که از جمله آنها حبس های چند ماهه و کاهش رتبه های نظامی است.

- ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از پایان جنگ علیه نوار غزه، مجازات هایی را برای سربازان و نیروهای ذخیره فراری در نظر بگیرد که از جمله آنها حبس های چند ماهه و کاهش رتبه های نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دادستانی نظامی اسراییل تصمیم دارد، پس از جنگ مجازات نیروهای فراری از خدمت در ارتش و نیروهای ذخیره فراری را تشدید کند.

طبق گزارش این رسانه عبری زبان، دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی به دنبال این است که حکم های حبس چند ماهه را برای نیروهایی که از خدمت نظامی سرباز زدند، صادر کرده و درجه های نظامی آنها را کاهش دهد.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی در گزارش خود به تعداد سربازانی که از خدمت در ارتش خودداری کردند و یا دلایل آنها برای این سرپیچی اشاره ای نکرد.

بر اساس گزارش، این رسانه رژیم صهیونیستی، بخش دفاع نظامی خطاب به سربازان فراری اعلام کرد، به سرعت و پیش از آنکه سیاست مجازات های سخت تر وارد فاز اجرایی شود، با یگان های خود تماس بگیرید چراکه بخش دفاع نظامی توانسته ارتش را متقاعد کند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی قصد تشدید مجازات سربازان فراری از ارتش را دارد

رژیم صهیونیستی قصد تشدید مجازات سربازان فراری از ارتش را دارد