مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11سياسي

معلم اخلاق و مهذّب نفوس


بیستم آذر ماه 1360 روز عروج ملکوتی عالم ربانی و معلم اخلاق، بلکه اخلاق مجسم شهید آیت الله دستغیب بوده که گرامی داشت و درس آموزی آن برای همگان لازم است.

- پایگاه خبری جماران؛ امام خمینی(س) مقدم بر فتح و ظفر ظاهری، قلوب را فتح کرده بود و بر دلها حکومت و سیطره داشت و در این عرصه همراهان و حواریونی همانند خود داشت که با ایمان های استوار و جانهایی پاک و اندیشه های روشن در طول سالهای مبارزه و پس از آن برای استقرار و استحکام نظام جمهوری اسلامی همه هستی و داشته های خود را با اخلاص کامل مصروف این مسیر الهی کردند.

از جمله این یاران و حامیان بزرگ و اثرگذار حضرت امام شهدای محراب بوده اند؛ حضرات آیات: قاضی طباطبایی تبریزی، مدنی تبریزی، اشرفی اصفهانی، صدوقی یزدی و دستغیب شیرازی.

این بزرگان از جمله عالمانی بوده اند که عمری را به فراگیری علوم اسلامی و تهذیب و خودسازی سپری کردند و از همان آغاز نهضت امام خمینی در سال 1342 حضوری تأثیرگذار داشته و در مبارزات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته ای را بر عهده داشتند و به ویژه پس از آنکه نظام جمهوری اسلامی با رأی اکثریت قاطع ملت ایران انتخاب شد، در شهرهای بزرگ کشور و استانهای مربوطه نمایندگی امام خمینی و امامت جمعه را بر عهده داشتند و علاوه بر رسالت تعلیم و تربیت انبوه مردمانی که در جلسات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم اخلاق و مهذّب نفوس

معلم اخلاق و مهذّب نفوس