مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-19حوادث

سارقان وانت مزداها در تبریز دستگیر شدند


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری شش سارق و مالخر و کشف سه دستگاه خودروی وانت مزداها مسروقه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری شش سارق و مالخر و کشف سه دستگاه خودروی وانت مزداها مسروقه خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی خودروهای وانت مزدا در شهر تبریز، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی چهار سارق و دو مالخر را شناسایی و متهمان را در دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

سردار محمدی تصریح کرد:متهمان در مواجهه با مستندات و ادله پلیس، به سرقت سه دستگاه خودروی وانت مزدا، چهار دستگاه موتورسیکلت و سه فقره سرقت از خانه باغ ها در تبریز اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از 40 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه کشف شده به مال باختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه مقابله با سرقت از اولویت های اصلی پلیس است، از شهروندان درخواست کرد:به هشدارها و توصیه های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره 110 به پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان وانت مزداها در تبریز دستگیر شدند

سارقان وانت مزداها در تبریز دستگیر شدند