مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-27اقتصادي

اخبار مهم بورس فردا 7 آذرماه


بورس فردا سه شنبه 7 آذرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفردا سه شنبه 7 آذر 1402 در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

1- عرضه عمده سهام غیر مدیریتی بیمه سامان لغو شد: عرضه عمده سهام غیر مدیریتی شرکت بیمه سامان در نماد بساما در روز یکشنبه مورخ 1402.

09.

12 لغو گردید.

2- اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی کشور در ایران خودرو دیزل فردا سه شنبه با حضور وزیر صمت افتتاح می شود3- طبق گزارش مرکز آمار، رشد اقتصادی تابستان با نفت 7.

1 و بدون نفت 4.

2 درصد شد4- تجدید ارزیابی دارایی های ناشران بورسی از مالیات معاف شود5- پیروزی شتران در یک مناقصه: شرکت پالایش نفت تهران به عنوان پرنده مناقصه سرمایه گذاری در احداث و بهره برداری 500 مگاوات نیروگاه خورشیدی انتخاب گردید.

6- کیسون قراردادی بزرگ بست: شرکت کیسون از انعقاد قرارداد احداث شبستان جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی خبر داد.

7- حقوقی ها در هفته گذشته 2395 میلیارد تومان پول وارد کارگزاری ها کردند8- مدیرعامل بانک شهر: مجوز اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار مهم بورس فردا 7 آذرماه

اخبار مهم بورس فردا 7 آذرماه