مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-10اقتصادي

بازار داغ تقلبات غذایی و تجارت کثیف با جان مردم


بازار تقلب در حوزه «غذا» گرم است و سودجویان تلاش دارند با مواد اولیه ارزان تر، سود بیشتری نصیب خود کنند و البته که احتمال تقلب برای مواد غذایی گران قیمت بیشتر است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به اذعان مسوولان سازمان غذا و دارو، متقلبان هم افراد کم سواد یا بی سوادی که از نحوه ارزیابی تقلبات اطلاع نداشته باشند، نیستند و متاسفانه افراد تحصیل کرده و متخصصی را شاهدیم که در حوزه تقلبات کار می کنند و همین موضوع کار شناسایی تقلبات را بسیار تخصصی و پیچیده کرده است.

در همین راستا شبکه کشوری آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو با فعالیت حدود 500 آزمایشگاه در سراسر کشور فعال است و محصولات به صورت مرتب ارزیابی و مراقبت می شوند و در صورت بروز هر مشکلی از بازار جمع آوری می شوند.

تجارت غذا و بازار گرم تقلب آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو دکتر مهدی انصاری – مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو در همین راستا معتقد است که هر هزینه ای در کیفیت محصولات غذایی متحمل شویم، طبیعتا در بحث درمان و هزینه ای که باید برای بیماری ها پرداخت کنیم، صرفه جوی کرده ایم.

وی همچنین تاکید دارد مواد غذایی که توسط سازمان غذا و دارو مجوز تولید دارند، مراحل سختگیرانه قانونی را طی کرده اند که نهایتا منجر به صدور مجوز و نشان سیب سلامت برای آن محصول تولیدی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ تقلبات غذایی و تجارت کثیف با جان مردم

بازار داغ تقلبات غذایی و تجارت کثیف با جان مردم