مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-05اقتصادي

تخصیص ردیف اعتباری تجهیز سیستم های نوین آبیاری به اراضی حوزه سیمره از سال آینده


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: از سال آینده یک ردیف اعتباری مجزا برای اراضی حاشیه رودخانه سیمره در کوهدشت و رومشکان تعریف می شود تا بتوانیم این اراضی را به سیستم های نوین آبیاری تجهیز کنیم.

- ایسنا/لرستان معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: از سال آینده یک ردیف اعتباری مجزا برای اراضی حاشیه رودخانه سیمره در کوهدشت و رومشکان تعریف می شود تا بتوانیم این اراضی را به سیستم های نوین آبیاری تجهیز کنیم.

صفدر نیازی شهرکی شامگاه سیزدهم آذر ماه در دیدار با استاندار لرستان اظهار کرد: با توجه به این که لرستان بالاترین قرارداد را با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد کرده است، در بخش تخصیص ها و مصوبات نیز باید بر اساس قرارداد، بالاترین را دریافت کند.

وی با تأکید بر عدالت در توزیع اعتبارات افزود: تیمی با کمک دکتر عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری برای بررسی حوزه سیمره تشکیل و از سال آینده یک ردیف اعتباری مجزا برای اراضی حاشیه رودخانه سیمره در کوهدشت و رومشکان تعریف می شود تا بتوانیم این اراضی را به سیستم های نوین آبیاری تجهیز کنیم.

نیازی شهرکی افزود: هماهنگی های لازم با مدیران آب و خاک استان های زاگرس نشین صورت خواهد گرفت تا با دبیری لرستان در حوزه آب و خاک، پتانسیل های این استان ها شناسایی و معرفی شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ردیف اعتباری تجهیز سیستم های نوین آبیاری به اراضی حوزه سیمره از سال آینده

تخصیص ردیف اعتباری تجهیز سیستم های نوین آبیاری به اراضی حوزه سیمره از سال آینده