مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-16اجتماعي

تصمیمی که دانش آموزان یک مدرسه روستایی را مجبور به ترک تحصیل کرد


سال هاست مسؤولان آموزش و پرورش از عدالت آموزشی حرف می زنند، اما برخی روستاها با مشکلات جدی مواجه اند، مشکلاتی که گاهی منجر به ترک تحصیل دانش آموزان یا مهاجرت آن ها برای برخورداری از امکانات بهتر می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی سال هاست مسؤولان آموزش و پرورش از عدالت آموزشی حرف می زنند، اما برخی روستاها با مشکلات جدی مواجه اند، مشکلاتی که گاهی منجر به ترک تحصیل دانش آموزان یا مهاجرت آن ها برای برخورداری از امکانات بهتر می شود.

در منطقه ترشیز وضعیت به گونه ای شده که بسیاری از دانش آموزان به دلیل برخی تصمیم گیری های اشتباه، ناخواسته مجبور به ترک تحصیل می شوند، پنج - شش سال است که مدرسه متوسطه اول روستای موشک شهرستان کوهسرخ به دلیل نداشتن معلم و کم بودن تعداد دانش آموزان تعطیل شده است و بسیاری از دانش آموزان این روستا پس از پایان دوره ابتدایی مجبور به ترک تحصیل می شوند.

نامه نگاری هایی که بی پاسخ ماند هرچند برای بازگشایی مدرسه نامه نگاری ها و پیگیری های بسیاری از سوی فرمانداری شهرستان کوهسرخ انجام شد، اما همه آن ها بی نتیجه ماند.

فرماندار کوهسرخ درباره پیگیری ها برای بازگشایی این مدرسه به خبرنگار ایسنا گفت: برای وضعیت مدارس روستای موشک علاوه بر اینکه در شورای آموزش و پرورش موضوع های مختلف مطرح شد، نامه نگاری هایی نیز با اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی که دانش آموزان یک مدرسه روستایی را مجبور به ترک تحصیل کرد

تصمیمی که دانش آموزان یک مدرسه روستایی را مجبور به ترک تحصیل کرد