مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-29اقتصادي

90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی صرف تولید می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برگزاری همایش تخصصی مشاغل خانگی در 6 منطقه شهر خبر داد و گفت: 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در مسیر واقعی و بدون انحراف در راستای کمک به تولید استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر عصر امروز در دومین نشست تخصصی مشاغل خانگی شهر همدان اظهار کرد: 6 همایش تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه های مرتبط با کسب و کارهای خانگی و بانک ها در 6 نقطه شهر همدان تا پایان سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه کمک به اشتغال، توسعه کسب و کارها، رونق تولید و توانمندسازی بانوان است گفت: در این برنامه تخصصی از آموزش مهارت تا دریافت مجوز، تسهیلات و توسعه واحدها آموزش داده می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان افزود: بانوان مخاطب اصلی این برنامه هستند و سعی شده در پایان برنامه پنل های کارشناسی برای شهروندان برگزار و به سوالات مردم پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان کرد: 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در مسیر واقعی و بدون انحراف در جهت کمک به تولید استفاده می شود و این بزرگترین کمک به حوزه تولید است.

  ربانی مهر افزود: در برگزاری نشست های تخصصی فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر، اداره کار، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن، فنی و حرفه ای، سازمان فرهنگی ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی صرف تولید می شود

90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی صرف تولید می شود