مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-29سياسي

شهید فخری زاده در خنثی سازی تهدیدات هسته ای دشمن عزم راسخی داشت


شهید فخری زاده در موضوع خنثی سازی تهدیدات دشمن در حوزه هسته ای عزم راسخی داشت، این شهید بزرگوار معتقد بود کسانی که هزاران بمب هسته ای ساخته و نگهداری می کنند ، - همان کسانی هستند که دو بمب هسته ای را روی هیروشیما و ناکازاکی ریختند و جان هزاران انسان را گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش همزمان با ایام گرامیداشت سالگرد شهادت شهید دکتر فخری زاده در مصاحبه ای اختصاصی، اظهارکرد: شهید هسته ای و دفاعی کشور از عنفوان جوانی پای در مسیر مبارزه با استکبار و متجاوزین نهاد و عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در حوزه جنگ های نوین شروع به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه استفاده صدام جنایتکار از سلاح های شیمیایی یکی از مسائل و تهدیدات جدی ما در دوران دفاع مقدس بود، افزود: رژیم بعثی به صورت گسترده با حمایت غربی ها و بر خلاف تمامی معاهدات بین المللی از این سلاح ها بر علیه رزمندگان و ملت ایران و عراق استفاده کرد.

وزیر سابق دفاع، عنوان کرد: همان طور که امروز در جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شاهدیم، بازدارنده ای در برابر جنایات جنگی وجود ندارد و دنیا در قبال این جنایت ها و نسل کشی ها سکوت می کند و یا به این فجایع اهمیت نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده در خنثی سازی تهدیدات هسته ای دشمن عزم راسخی داشت

شهید فخری زاده در خنثی سازی تهدیدات هسته ای دشمن عزم راسخی داشت