مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-02حوادث

عامل نفوذ به سامانه یکی از مشاوران املاک دستگیر شد


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری عامل نفوذ به سامانه یکی از مشاوران املاک بر لزوم تغییر رمزهای پیش فرض سامانه و سیستم هابه منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز تاکید کرد.

- سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی مراجعه متصدی یکی از مشاوران املاک شهر اصفهان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با دسترسی به سامانه وی موجب تغییراتی در اسناد شده و این امر او را با ضرر و زیان مالی مواجه کرده موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام  اقدامات فنی و پلیسی سرانجام عامل نفوذ به سامانه این مشاور املاک را  شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند که متهم پس از مواجه با اسناد و مدارک ارائه شده صراحتاً به جرم خود معترف و  انگیزه اش از این کار را تسویه حساب شخصی با شاکی عنوان کرد.

مرتضوی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: به شهروندان، مدیران شرکت ها و دفاتر و فعالان اقتصادی و کسانی که از سامانه های خاصی برای انجام فعالیت های روزانه خود استفاده می کنند، توصیه می کنیم برای پیشگیری از هر گونه دسترسی غیرمجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل نفوذ به سامانه یکی از مشاوران املاک دستگیر شد

عامل نفوذ به سامانه یکی از مشاوران املاک دستگیر شد