مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-09سياسي

امسال 14 محکوم به قصاص در استان کرمان از اعدام رهایی یافتند


رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه 41 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف در کرمان منتهی به صلح و سازش شده، گفت: از ابتدای امسال 14 محکوم به قصاص با رضایت اولیاء دم از اعدام رهایی یافته اند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه 41 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف در کرمان منتهی به صلح و سازش شده، گفت: از ابتدای امسال 14 محکوم به قصاص با رضایت اولیاء دم از اعدام رهایی یافته اند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 18 آذرماه در جلسه شورای قضایی استان کرمان با اشاره به رسیدگی 153 هزار و 155 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 42 هزار و 987 فقره پرونده در استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به تصویب قانون جدید شوراهای حل اختلاف بیان کرد: ضرورت دارد تمامی مدیران قضایی تدابیر لازم را برای اجرایی شدن این قانون در استان کرمان اتخاذ نمایند.

ضمن اینکه مقدمات راه اندازی دادگاه های صلح در استان فراهم شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بر ساماندهی موسسات داوری، میانجیگری و هیات های صلح در استان از سوی معاونت توسعه حل اختلاف تاکید کرد و گفت: بایستی موضوع ارتقاء کیفیت رسیدگی ها در داوری ها در دستور کار قرار گیرد زیرا نقش داوری و میانجیگری در جلوگیری از ورود پرونده ها به دادگستری موثر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 14 محکوم به قصاص در استان کرمان از اعدام رهایی یافتند

امسال 14 محکوم به قصاص در استان کرمان از اعدام رهایی یافتند