مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-26سياسي

چرا نماینده ولی فقیه در هرمزگان به انتخابات خبرگان وارد نشد؟


حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با انتشار پیامی دلایل حضور نیافتن در انتخابات مجلس خبرگان پیش رو را شرح داد.

- ایسنا/هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با انتشار پیامی دلایل حضور نیافتن در انتخابات مجلس خبرگان پیش رو را شرح داد.

متن اطلاعیه حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم لازم می دانم از باب حدیث شریف رضوی (ع) که فرمودند: مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏ از همه بزرگان و مردم عزیز استان که با اظهار لطف و محبت خود نسبت به این خادم کوچک شان در دعوت از اینجانب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این فرزند خود را مشمول محبت های خود نموده تشکر و قدردانی نمایم.

خدمت به مردم در هر مسؤولیتی امانتی الهی است که انسان از عهده شکرش برنمی آید.

امانت شریف و منیع نمایندگی ولی امر مسلمین مدظله العالی در استان، مسؤولیتی بس بزرگ است که تمرکز اینجانب بر آن مرا از فکر ورود به عرصه های دیگر به تردید می انداخت تا آنکه حضور جمعی از فضلای استان هرمزگان برای کاندیداتوری خبرگان فرصتی شد تا در عزمم مصمم تر شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نماینده ولی فقیه در هرمزگان به انتخابات خبرگان وارد نشد؟

چرا نماینده ولی فقیه در هرمزگان به انتخابات خبرگان وارد نشد؟