مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-30سياسي

توضیحات معاون فرماندار رفسنجان در خصوص مسائل شغلی اتباع خارجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مجید دهقانی  گفت: اتباع خارجی مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند، فقط می توانند در سه رسته شغلی کوره پزخانه ها، - معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان درباره محدودیت شغلی مهاجرین خارجی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مجید دهقانی  گفت: اتباع خارجی مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند، فقط می توانند در سه رسته شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند و فعالیت آن ها در صنوف ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اتباع بیگانه غیرمجاز باید طرد شوند و کشور ایران را ترک کنند، افزود: به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم منوط به داشتن کارت شناسایی و کارت اشتغال است.

دهقانی ادامه داد: کارت شناسایی و کارت اشتغال از حوزه دفاتر کفالت اتباع خارجی صادر می شود که افرادی که دارای کارت شناسایی هستند مجاز شناخته می شوند و برای کسب درآمد هم باید کارت اشتغال از این دفاتر دریافت کنند تا بتوانند به کار گمارده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان تأکید کرد: کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در غیر از این مشاغل به کار گیرند، باید جریمه های سنگین پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون فرماندار رفسنجان در خصوص مسائل شغلی اتباع خارجی

توضیحات معاون فرماندار رفسنجان در خصوص مسائل شغلی اتباع خارجی