مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-20اجتماعي

آغاز دور جدید پیشگیری از سد معبر وانت بارها در تبریز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آغاز دور جدید مقابله با سد معبر خودرویی وانت بارها در مناطق مختلف شهر تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آغاز دور جدید مقابله با سد معبر خودرویی وانت بارها در مناطق مختلف شهر تبریز خبر داد.

پرویز عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در راستای عمل به وظایف ذاتی شهرداری تبریز در خصوص رفع سد معبر خودرویی وانت بارهای فروش میوه، نیروهای پیشگیری از تخلفات شهری ستاد به همراه نیروهای خدمات شهری مناطق به صورت روزانه در سطح شهر حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به شکایات و درخواست های متعدد شهروندان در خصوص مقابله با سد معبر وانت بارهای فروش میوه، گفت: پیشگیری از سد معبر وانت بارهای فروش میوه یکی از خواسته های اصلی شهروندان است و در این راستا نیروهای اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری ستاد به همراه نیروهای خدمات شهری مناطق به صورت روزانه اقدام به انجام ماموریت های محوله می کنند.

وی با اعلام حضور مداوم نیروهای خدمات شهری از روز گذشته در سطح شهر، افزود: به دنبال این هستیم تا وضعیت نامناسب و ترافیک حاصل از سد معبر وانت بارهای فروش میوه در مناطق مختلف شهر با حضور دائمی نیروهای جلوگیری از تخلفات شهری مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید پیشگیری از سد معبر وانت بارها در تبریز

آغاز دور جدید پیشگیری از سد معبر وانت بارها در تبریز