مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-12اقتصادي

ارز اختصاصی به «دبش پک» 400 چاپخانه را از فرسودگی ناوگان نجات می داد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور 11 آذر ماه نتایج ورود این سازمان به موضوع «واردات چای و ماشین آلات مربوطه به کشور در 3 سال اخیر و عدم انجام تعهدات ارزی از سوی یک گروه تجاری واردکننده» را تشریح کرد.

- ارز اختصاصی به دبش پک 400 چاپخانه را از فرسودگی ناوگان نجات می داد رییس اتحادیه چاپخانه داران با اشاره به پرونده چای دبش می گوید: ارزی که برای واردات ماشین آلات چاپ و بسته بندی به این شرکت داده شده می توانست 400 چاپخانه در تهران را از فرسودگی ناوگان نجات دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور 11 آذر ماه نتایج ورود این سازمان به موضوع واردات چای و ماشین آلات مربوطه به کشور در 3 سال اخیر و عدم انجام تعهدات ارزی از سوی یک گروه تجاری واردکننده را تشریح کرد.

وی در بخشی از صحبت خودمطرح کرده است، این گروه تجاری از ابتدای سال 98 تا پایان سال 1401 حدود 3 میلیارد و 370 میلیون دلار برای واردات چای و ماشین آلات پیشرفته چاپ و بسته بندی، ارز دریافت کرده و در این مدت 79 درصد از ارز نیمایی تخصیص یافته برای واردات چای، به این گروه تجاری اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز اختصاصی به «دبش پک» 400 چاپخانه را از فرسودگی ناوگان نجات می داد

ارز اختصاصی به «دبش پک» 400 چاپخانه را از فرسودگی ناوگان نجات می داد