مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-11اقتصادي

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به بیش از هزار هکتار رسید


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی یک هزار و 200 هکتار از اراضی آبی ودیم این استان در سامانه به ثبت رسید.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی یک هزار و 200 هکتار از اراضی آبی ودیم این استان در سامانه به ثبت رسید.

علی نوبخت 20 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 168 قرارداد(کشاورز) در قالب 1200 هکتار اراضی آبی و دیم، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده اند، گفت: هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می تواند دراین طرح نسبت به عقد قرارداد با شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام نماید.

مدیرکل غله استان در خصوص مزایای اجرای این طرح افزود: خرید محصول تولیدی از کشاورزان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران موجب کاهش ریسک تولید و بازار و ثبات درآمد برای کشاورزان است که سود حاصل از اجرای این طرح نیز در راستای حفظ امنیت غذایی برای مردم می باشد.

وی بیان کرد: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از 20 درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

نوبخت در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی اظهار کرد: در این طرح به ازای تحویل هر تن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ 150 هزار تومان به عنوان کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به بیش از هزار هکتار رسید

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به بیش از هزار هکتار رسید