مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-05سياسي

مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، میزبان ویژه برنامه نشان ارادت


رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری تکریم پیرغلامان و خادمین آستان حسینی روز سه شنبه 14 آذرماه در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز خبر داد.

- مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، میزبان ویژه برنامه "نشان ارادت" ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری تکریم پیرغلامان و خادمین آستان حسینی روز سه شنبه 14 آذرماه در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز خبر داد.

امیر نصیربیگی با اعلام این خبر افزود: این رویداد روز سه شنبه چهاردهم آذرماه بعد از اذان مغرب و عشا، در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: نشان ارادت، که عنوان رویداد سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز است، با تجلیل از خادمین، مداحان، پیشکسوتان، چای ریزها، اداره کنندگان روضه های خانگی، و عموم خادمین این ساحت قدسی همراه خواهد بود و فرصتی برای قدرشناسی مردم تبریز از همه آنهایی است که عمری در نشر معارف اهل بیت و نیز شناساندن مظلومیت ایشان در طول تاریخ کوشیده اند.

نصیربیگی با دعوت از عموم شهروندان تبریزی برای حضور در این برنامه اظهارکرد: امیدواریم شهروندن تبریزی با حضور در این برنامه، زمینه ساز دلگرمی هر چه بیشتر ایشان به ساحت قدسی امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، میزبان ویژه برنامه نشان ارادت

مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، میزبان ویژه برنامه نشان ارادت