مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10پزشكي

آزمایشگاه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به وزارت بهداشت پیوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن صابری افزود: سلامت بافت های برداشتی از پیکرها، که مورد فرآوری قرار گرفته و محصول به دست آمده از آن در درمان برخی بیماری ها استفاده می شود، - رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: آزمایشگاه سلامت بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی موفق به کسب پروانه بهره برداری آزمایشگاه های همکار سازمان غذا و دارو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن صابری افزود: سلامت بافت های برداشتی از پیکرها، که مورد فرآوری قرار گرفته و محصول به دست آمده از آن در درمان برخی بیماری ها استفاده می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید سلامت آن پیش از فرآوری در آزمایشگاه های معتبر مورد سنجش و تأیید قرار گیرد.

وی ادامه داد: از آنجا که سازمان پزشکی قانونی کشور و آزمایشگاه سلامت بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اهمیت ویژه ای برای سلامت مردم و درمان بیماران نیازمند به بافت های فرآوری شده قائل است همواره تلاش کرده این امر مهم را به بهترین و دقیق ترین شکل ممکن انجام دهد تا نتایج اعلام شده از سوی آن مرکز دقیق و تأمین کننده سلامت مردم باشد.

صابری تصریح کرد: پیرو درخواست مرکز تحقیقات و پس از بازدید های متعدد ناظران آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو، آزمایشگاه سلامت بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در فهرست آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به وزارت بهداشت پیوست

آزمایشگاه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به وزارت بهداشت پیوست