مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 07:052023-12-21ورزشي

اینتر درخانه از کوپا ایتالیا حذف شد


نراتزوری پس از 9 فصل متوالی که همیشه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رسیده بود، در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

- مدافع عنوان قهرمانی از کوپا ایتالیا حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ اینترمیلان با قبول شکستی خانگی، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در فصل 24-2023 بازماند.

در چهارمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اینتر قهرمان فصل گذشته رقابت ها، در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان میزبان تیم بولونیا بود که این بازی با برتری دو بر یک بولونیا در وقت های اضافه پس از تساوی بدون گل در وقت های معمول به پایان رسید.

اینتر که بهترین گلزن فصلش لائوتارو مارتینس در دقیقه 65 این بازی یک پنالتی هدر داد، در وقت های معمول نتوانست دروازه حریف را باز کند و به این ترتیب بازی به وقت های اضافه کشیده شد، اما تنها دو دقیقه پس از آغاز وقت های اضافه کارلوس آگوستو با پاس فدریکو دیمارکو قفل دروازه ها را شکست.

گلی که آگوستو به ثمر رساند اما برای پیروزی نراتزوری کافی نبود، چرا که تیم سرسخت تحت هدایت تیاگو موتا در دقیقه 112 توسط سم بئوکما کار را به تساوی کشاند.

شوک اصلی به تیم میزبان اما در دقیقه 116 وارد آمد زمانی که دن اندویه دومین گل بولونیا را به ثمر رساند و تیم میزبان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینتر درخانه از کوپا ایتالیا حذف شد

اینتر درخانه از کوپا ایتالیا حذف شد