مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:362023-12-14سياسي

دشمن با ترویج مواد مخدر به دنبال تهی کردن داشته های نظام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان اظهار کرد: امروز بار دیگر استان کردستان معطر به خون پاک شهدای گمنام شد، امیدواریم برکات حضور این شهدا بر زندگی مردم جاری و ساری شود و ما را در مسیر خدمت بیشتر مصمم سازد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم تکلیف خود را نسبت به شهدا ادا کنیم، تصریح کرد: قطعا یکی از تکالیف بسیار مهم ما نسبت به شهدا که با خون پاک خود انسجام و امنیت را در کشور به وجود آوردند این است که با آسیب های اجتماعی که بسیار خسارت بارتر از جنگ نظامی است و از درون ما را تهدید می کند با روحیه انقلابی و جهادی مبارزه کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: از مهم ترین برنامه هایی که باید مورد توجه باشد تلاش و تمرکز برای پیشگیری از اعتیاد در فضاهای آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها است.

وی گفت: اینکه نیروی انتظامی استان روی مدارس متمرکز شده بسیار ارزشمند است، اما نباید محدود به بازه زمانی خاص باشد، این پایش و مقابله و نظارت با اهتمام اولیای دانش آموزان و مدارس استمرار داشته باشد.

وی افزود: کار  تبیینی و آموزشی مقابله با اعتیاد باید به صورت جدی دنبال شود و کسانی که به دنبال آلوده کردن مدارس، و نوجوانان هستند با نگاه تشدید مجازات برخورد صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ترویج مواد مخدر به دنبال تهی کردن داشته های نظام است

دشمن با ترویج مواد مخدر به دنبال تهی کردن داشته های نظام است