مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-22سياسي

شکل گیری جبهه مقاومت حاصل تفکر بسیج است


فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به روحیه موجود در میان بسیجیان، گفت: قطعا تفکر بسیجی سبب شد جبهه مقاومت شکل بگیرد و داعش را در منطقه نابود کند.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به روحیه موجود در میان بسیجیان، گفت: قطعا تفکر بسیجی سبب شد جبهه مقاومت شکل بگیرد و داعش را در منطقه نابود کند.

سردار اسماعیل فرجی در نشست 30 هزار نفری بسیج اساتید که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: امروز روحیه و تفکر بسیج علاوه بر منطقه خاورمیانه در جهان نیز طنین انداز شده و 98 کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه بسیج، یادگار امام خمینی (ره) است که در عرصه های مختلف نقش آفرینی داشته و اوج آن در دفاع مقدس بوده است، افزود: به طور قطع تفکر بسیجی سبب شد جبهه مقاومت شکل بگیرد و داعش را در منطقه نابود کند، اگر غیر از این بود مشخص نبود که این منطقه بر اساس سیاست هایی که آمریکا تدوین کرده چه سرنوشتی را رقم می زد.

فرجی با بیان اینکه وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد، گفتمان جدیدی شکل گرفت که شرق و غرب این گفتمان را تحمل نکردند و تلاش هایشان را برای نابودی انقلاب آغاز کردند، گفت: دشمنان به مرور زمان متوجه شدند که نمی توانند انقلاب را نابود کنند، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری جبهه مقاومت حاصل تفکر بسیج است

شکل گیری جبهه مقاومت حاصل تفکر بسیج است