مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-02سياسي

شهرام کهریزی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه شد


شهرام کهریزی به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه معرفی و از زحمات فریبرز کرمی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

- "شهرام کهریزی" سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه شد ایسنا/کرمانشاه شهرام کهریزی به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه معرفی و از زحمات فریبرز کرمی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز(یازدهم آذر) در مراسم تودیع و معارفه سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای استان، با اشاره به میزبانی کرمانشاه از زوار اربعین حسینی، اظهارکرد: برای اینکه میزبانی شایسته ای از زوار حسینی داشته باشیم، باید در ابعاد مختلفی تلاش هایی صورت گیرد که یکی از آنها آماده سازی راه های استان برای تردد است.

وی با بیان اینکه اربعین برکات مادی و معنوی زیادی را برای کرمانشاه به همراه داشت، گفت: یکی از برکات آن اصلاح، بهبود و بروزرسانی جاده های استان بود که در سالهای آینده هم این روند باید با قوت ادامه پیدا کند تا زوار و مسافران سفری ایمن داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: باتوجه به اینکه کرمانشاه استانی مرزی است و پنج پایانه مرزی دارد، انتظار می رود سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، نگاه ویژه ای به این استان و ظرفیت های آن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام کهریزی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه شد

شهرام کهریزی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه شد