مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-25سياسي

تکمیل زیرساخت های خراسان جنوبی حاصل نگاه انقلابی است


تکمیل زیرساخت های استان در دولت سیزدهم حاصل نگاه انقلابی و اقدام جهادی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت : تکمیل زیرساخت های استان در دولت سیزدهم حاصل نگاه انقلابی و اقدام جهادی است.

جواد قناعت، امروز شنبه، 4 آذر در دیدار اعضای شورای اسلامی استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی که با موضوع بررسی مشکلات بخش کشاورزی انجام شد، افزود: مهمترین اقدامات زیربنایی گازرسانی به استان مربوط به دولت های نهم و دهم است و بعد از هشت سال مجدد در دولت سیزدهم با اجرای طرح انتقال گاز از دوراهی دشتک به نهبندان رینگ این زیرساخت تکمیل می شود که حاصل نگاه ویژه جریان انقلابی است.

وی گفت: برای پروژه انتقال گاز از دوراهی دشتک زابل به خراسان جنوبی 80 هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی در نظر گرفته شده که 2 برابر بودجه عمرانی استان است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات مطرح شده در مورد پژوهشکده انار فردوس اظهار داشت: برای تعیین تکلیف این موضوع باید جلسه ای با محوریت معاونت عمرانی استانداری، نماینده وزارت علوم، فرماندار و جهاد کشاورزی برگزار شود تا بتوان آن را از حالت فعلی خارج کرد.

وی افزود: تعیین تکلیف پروژه نیمه تمام هتل کویر بیرجند هم روند خوبی دارد و در این زمینه رایزنی هایی با تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های خراسان جنوبی حاصل نگاه انقلابی است

تکمیل زیرساخت های خراسان جنوبی حاصل نگاه انقلابی است