مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 04:452023-12-13بين الملل

تداوم بن بست بر سر کمک های اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا


رییس مجلس نمایندگان آمریکا از تداوم بن بست در کنگره این کشور بر سر تصویب کمک های درخواستی جدید جو بایدن برای اوکراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  مایک جانسون ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه از تداوم بن بست در کنگره کشورش بر سر تصویب کمک های درخواستی دولت واشنگتن برای اوکراین به دلیل کوتاهی کاخ سفید در تدوین استراتژی مشخصی برای پیروزی کی یف در جنگ خبر داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، مایک جانسون ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه گفت، نمایندگان کنگره آمریکا همچنان منتظر تدوین صریح یک استراتژی برای اوکراین هستند در حالی که کاخ سفید تا کنون پاسخ مناسبی به سوالات این نمایندگان درباره این استراتژی نداده است.

جانسون بعد از نشستی با ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین در شهر واشنگتن گفت: ما نیازمند بند های صریح یک استراتژی که پیروزی اوکراین را میسر کند هستیم و تا کنون پاسخ مقام های دولت در این زمینه ناکافی بوده است.

عملا از 24 ساعت بعد از آنکه من مسئولیت ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را دریافت کردم ما بارها و بارها درخواست جزییات یک چنین استراتژی را نزد دولت مطرح کردیم اما آنها شفافیت و جزییات مربوطه را ارائه نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بن بست بر سر کمک های اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا

تداوم بن بست بر سر کمک های اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا