مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-16سياسي

جزییات تأسیس و نحوه فعالیت کانون های نیکوکاری دانشگاه آزاد اعلام شد


دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت کانون های نیکوکاری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت کانون های نیکوکاری دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است: کانون ها متعهدند ضمن رعایت کرامت انسان ها و اخلاص در عمل، با اجرای طرح ها و برنامه های مؤثر و ماندگار، جامعه دانش آموزی و دانشگاهی را به سمت و سوی سازندگی، رشد و بالندگی در همه زمینه ها سوق دهند.

  براساس بندهای این دستورالعمل؛ زمینه های فعالیت کانون های نیکوکاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های آموزشی و پژوهشی ، نوآوری و فناوری ، فرهنگی - اجتماعی و تربیت بدنی و بهداشت و سلامت است.

  همچنین تقویت ابعاد معنوی و معرفتی و بالا بردن روحیه انفاق و رشد فردی و جمعی مدارس و دانشگاهیان ، شناسایی ظرفت های خیریه ای در راستای رفع نیازهای جامعه دانش آموزی، دانشجویی، کارکنان و اعضای هیأت علمی ، سازماندهی و تعمیق فعالیت های اعضای کانون ، شناسایی استعدادها و رفع نیازها و موانع رشد آنها در مدارس و دانشگاه ها ، افزایش آگاهی از فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تأسیس و نحوه فعالیت کانون های نیکوکاری دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات تأسیس و نحوه فعالیت کانون های نیکوکاری دانشگاه آزاد اعلام شد