مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-11بين الملل

فرمانده هوانیروز : قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا شکسته شده است


فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا به دست جمهوری اسلامی شکسته شده است، ادامه داد: دشمن امروز توان رویایی جنگ سرد با کشور ندارد و از این رو به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است که افسران جنگ نرم نباید .

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا به دست جمهوری اسلامی شکسته شده است، ادامه داد: دشمن امروز توان رویایی جنگ سرد با کشور ندارد و از این رو به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است که افسران جنگ نرم نباید اجازه تاختن دشمن در این فضا را بدهند.

امیر خلبان یوسف قربانی امروز، 20 آذر در نخستین یادواره شهدای هوانیروز شمال غرب کشور که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امروز برگزاری یادواره شهدا در جهانی که بی رحمانه مسلمان کشی و فتنه افکنی انجام می گیرد، به عنوان مهم ترین جهاد تبیین و بهترین مؤلفه در مقابل فتنه ها است.

وی افزود: شهیدان در دنیا دست به معامله پرسود و ارزشمند با خداوند متعال زدند و عزیزترین امانتشان یعنی همان جانشان را با علم و آگاهی و دانش در راه رضای خدا به ایشان تقدیم کردند.

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ خوبی در جامعه ما است، ادامه داد: این فرهنگ باید زنده نگه داشته شود و ما می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده هوانیروز : قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا شکسته شده است

فرمانده هوانیروز : قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا شکسته شده است