مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-29حوادث

دستگیری 15 سارق خودرو و موتورسیکلت در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 15 سارق خودرو و موتور خبر داد و در جمع خبرنگاران بیان کرد: - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 15 سارق خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: تاکنون این افراد به 45 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 15 سارق خودرو و موتور خبر داد و در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اقدامات خوب پلیس آگاهی 15 نفر سارق خودرو شناسایی شده که خودرو های تولید داخل را شناسایی و سرقت می کردند این افراد با استفاده از جرثقیل خودرو ها را به نقطه ای از شهر انتقال داده و توسط مالخر می فروختند.

وی گفت: این افراد دستگیر شده و تاکنون به 45 فقره سرقت اعتراف کرده اند که تاکنون 20 خودرو پیدا شده و 25 خودرو شناسایی و در اسرع وقت به مالکان اطلاع داده خواهد شد.

وی درباره اینکه برخی از این سارقان اعلام می کردند خودرو هایی که دزدیده بودند مجهز به دستگاه های ردیاب بوده است، گفت: باید ایراد برخی از این ردیاب ها برطرف شود، این موضوع را با سازمان استاندارد نیز مطرح کردیم، امیدواریم روزی برسد هیچ سارقی نتواند سرقت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 15 سارق خودرو و موتورسیکلت در پایتخت

دستگیری 15 سارق خودرو و موتورسیکلت در پایتخت