مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:212023-12-13سياسي

استقرار روحانیون در مساجد سبب انتقال مفاهیم ارزشی دربین نسل جوان می شود


مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: اگر روحانی در مسجد مستقر باشد ارتباط صمیمی بین نوجوانان جهت دریافت مفاهیم ارزشی شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، امروز در نشست هم اندیشی با مبلغین اعزامی از قم، اظهار داشت:  نتیجه بی توجهی به فرهنگ دینی را به وضوح در خیابان می بینیم، اما همین جوانان در محرم به واسطه فرهنگ عاشورا، با انرژی و توان در میدان حضور می یابند.

وی افزود: روحانی اگر در مسجد مستقر باشد ارتباط صمیمی شکل می گیرد، نوجوانان روح پاکی جهت دریافت مفاهیم متعالی دارد و حرف زدن با نوجوانان و ارتباط گیری می توان خواسته های آنان را شنید و در دنیای ارتباطی مدرن، این ارتباط نورانی را در جهت تبلیغ ادامه داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ادامه داد: یکی از طرح های مهم سازمان، قرار دوازدهم است که در جهت فرهنگ مهدویت و آمادگی جهت حضور صاحب الزمان (عج) چند سال است که انجام می شود و شما مبلغین با تشریح آن می توانید یاریگر اوقاف در این طرح باشید.

حجت الاسلام مسعودی تصریح کرد: جهاد تبیین از دیگر مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید در تبلیغ مورد توجه خاص قرار گیرد و دستاوردهای انقلاب باید برای جوانان تشریح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار روحانیون در مساجد سبب انتقال مفاهیم ارزشی دربین نسل جوان می شود

استقرار روحانیون در مساجد سبب انتقال مفاهیم ارزشی دربین نسل جوان می شود