مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-18سياسي

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون رییس جمهور با صدور حکمی «کامیار ثقفی» را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

- معاون رییس جمهور با صدور حکمی کامیار ثقفی را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون رییس جمهور با صدور حکمی کامیار ثقفی را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در حکم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی خطاب به کامیار ثقفی آمده است:جناب آقای کامیار ثقفیسلام علیکمبه استناد بند 6 مصوبه چهاردهمین جلسه هیأت امنای محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می شوید.

حدود وظایف و اختیارات تفویض شده به جنابعالی، کلیه امور مربوط به معاونت ها، ادارات کل و دفاتر ستادی و ادارات کل استانی اعم از امور داخل و خارج بنیاد شهید و امور ایثارگران تعیین می شود.

از جمله مأموریت های اولویت داری که به موازات سایر امور جاری، انتظار تصمیم گیری به هنگام از سوی جنابعالی در خصوص آن ها می رود عبارتند ازپایش مستمر نیاز های جامعه هدف و مدیریت برنامه ریزی به منظور تأمین این نیاز ها با رویکرد عدالت محوریراهبری تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد