مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-27سياسي

ایجاد 500 فرصت شغلی در مناطق محروم با همکاری دانش بنیان ها


مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد از ایجاد 500 فرصت شغلی در مناطق محروم خبر داد و گفت: ما برای اجرایی سازی آن از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای ایجاد شعل بهره خواهیم برد.

- مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد از ایجاد 500 فرصت شغلی در مناطق محروم خبر داد و گفت: ما برای اجرایی سازی آن از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای ایجاد شعل بهره خواهیم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی روح اللهی در نشست خبری اولین دوره جایزه ملی آبادیران که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، اساس این جایزه را ارج نهادن به فعالان مردمی در زمینه توسعه نوآوری دانست و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مساله توانمندسازی محرومان را به عنوان مهمترین ماموریت خود مورد توجه قرار داده است؛ از این رو ارتقایی در ساختار سازمانی در دو ماه اخیر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس این تغییرات با تایید مقام معظم رهبری مجموعه اشتغال این نهاد به بنیاد حیات ارتقاء یافت تا با قوت بیشتری به مساله محرومیت زدایی بپردازد.

روح اللهی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های ما ایجاد 500 فرصت شغلی در مناطق محروم است که برای اجرایی سازی آن از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای ایجاد شغل بهره خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 500 فرصت شغلی در مناطق محروم با همکاری دانش بنیان ها

ایجاد 500 فرصت شغلی در مناطق محروم با همکاری دانش بنیان ها