مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-11بين الملل

«اسراییل» چند دهه است از مجازات گریخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اسراییل چند دهه است که از مجازات بابت اقداماتش گریخته است» این سخنان مدیر دیده بان حقوق بشر در سرزمین های اشغالی است که طی آن به معیار های دوگانه جهان غرب در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اشاره می کند.

- مدیر دیده بان حقوق بشر در سرزمین های اشغالی روز دوشنبه در سخنانی گفت رژیم صهیونیستی چند دهه است از مجازات بابت اقداماتش گریخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسراییل چند دهه است که از مجازات بابت اقداماتش گریخته است این سخنان مدیر دیده بان حقوق بشر در سرزمین های اشغالی است که طی آن به معیار های دوگانه جهان غرب در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اشاره می کند.

وی که این سخنان را در جریان مصاحبه با شبکه خبری الجزیره مطرح می کرد، افزود: مسیر هایی برای بازخواست کردن اسراییل وجود دارد که از جمله می توان به دادگاه کیفری بین المللی اشاره کرد .

 وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز دوشنبه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در نتیجه تجاوزات رژیم اسراییل از هفتم اکتبر تاکنون به 18 هزار و 205 نفر افزایش یافته است.

خبرگزاری شهاب به نقل از این نهاد فلسطینی گزارش داد، در جریان حملات صهیونیستها، 49 هزار و 645 نفر نیز زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسراییل» چند دهه است از مجازات گریخته است

«اسراییل» چند دهه است از مجازات گریخته است