مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 05:102023-12-07بين الملل

مخالفت سنا با بودجه درخواستی کاخ سفید برای کمک به کی یف و تل آویو


مخالفت سنا با بودجه درخواستی کاخ سفید برای کمک به کی یف و تل آویو - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های آمریکایی بامداد پنجشنبه از تصویب نشدن لایحه بودجه درخواستی کاخ سفید برای تداوم کمک نظامی به اوکراین و رژیم صهیونیستی در مجلس سنا خبر دادند.

بر این اساس، سناتورهای جمهوری خواه به دلیل گنجانده نشدن شرط آنها درباره اصلاحات مهاجرتی در این طرح، مانع تصویب بودجه درخواستی 106 میلیارد دلاری کاخ سفید برای کی یف و تل آویو شدند.

یکی از 51 سناتوری که به این طرح رأی منفی داد - در مقابل 49 رأی مثبت - برنی سندرز سناتور دموکرات است که می گوید با ارائه حمایت نظامی بی قید و شرط به رژیم صهیونیستی مخالف است مگر اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم روش جنگ در غزه را تغییر دهد.

شبکه ان بی سی نیوز در این باره گزارش داد: عدم تصویب این طرح، حتی با وجود درخواست [جو] بایدن برای تصویب آن، کمک نظامی آمریکا به اوکراین و اسراییل را در کنگره به حالت تنفس مصنوعی کشاند .

علیرغم افزایش تلفات غیرنظامیان در جنوب غزه، این موضوع که دولت آمریکا در روند ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند، امری بعید به نظر می رسد.

پیش از این، دو مقام آمریکایی گفته بودند که واشنگتن در حال حاضر پیشنهادات مبتنی بر منع تحویل تسلیحات به رژیم صهیونیستی و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت سنا با بودجه درخواستی کاخ سفید برای کمک به کی یف و تل آویو

مخالفت سنا با بودجه درخواستی کاخ سفید برای کمک به کی یف و تل آویو