مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-08سياسي

علم الهدی: امروز جریان مقاومت اکثریت منطقه را فراگرفته است


خوشبختانه امروز جریان مقاومت اکثریت منطقه را فراگرفته است و شاهد حملات مقاومت به اسراییل در جریان جنگ غزه هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: خوشبختانه امروز جریان مقاومت اکثریت منطقه را فراگرفته است و شاهد حملات مقاومت به اسراییل در جریان جنگ غزه هستیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز 17 آذر در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به حوادث 16 آذر سال 32، اظهار کرد: 4 ماه پس از کودتای 28 مرداد، نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران آمد و یکی از برنامه ها، اعطای دکترای افتخاری به او بود و حکومت شاه سه جوان دانشجوی ایرانی را در جلوی پای نیکسون قربانی کرد.

وی با بیان اینکه حوادث آن روز سرآغاز جنبش دانشجویی ضداستکباری در این کشور بود، افزود: 5 سال پیش از آن حادثه آمریکا غده سرطانی اسراییل را در دل امت اسلام به وجود آورده بود و برای اینکه این ولد نامشروع به یک پشتیبانی قوی در منطقه دست یابد، کودتای 28 مرداد را در ایران ایجاد کردند تا حکومت پهلوی بتواند به حمایت از اسراییل بپردازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا در جنگ شش روزه از تمام امکانات ایران برای کمک رسانی به اسراییل استفاده کرد، گفت: آمریکا در هر نقطه ای که تسلط یابد، از امکاناتش برای توسعه جهان خواری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: امروز جریان مقاومت اکثریت منطقه را فراگرفته است

علم الهدی: امروز جریان مقاومت اکثریت منطقه را فراگرفته است