مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 23:302023-11-26اجتماعي

60 هکتار از اراضی جنگلی و ارتفاعات گیلان در آتش سوخت


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه از امروز شاهد وزش باد گرم در استان بودیم، گفت: متاسفانه در اراضی جنگلی و ارتفاعات 9 شهرستان استان گیلان شاهد وقوع حریق بودیم که حدود 60 هکتار از اراضی جنگلی و ارتفاعات این استان طی 48 ساعت گذشته تاکنون در حریق سوخت.

- محمدرضا حق بین سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه از امروز شاهد وزش باد گرم در استان بودیم، اظهار کرد: طبق اعلام هشدار نارنجی هواشناسی همه مسوولین استان گیلان در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز مشکل سریعا اقدام لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه از ظهر امروز چندین نقطه گیلان دچار حریق شد، گفت: از ساعت 14 امروز روستاهای چوبر و کله سرا تالش دچار حریق شد که بعد از 2 ساعت و با کمک نیروهای مردمی و امدادی حریق مهار شد ولی یک و نیم هکتار از اراضی آن منطقه در آتش سوخت.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه در رودبار نیز چند نقطه دچار حریق شد، افزود: روستاهای خولک، رشته رود و شرکده شهرستان رودبار بعد تلاش مستمر نیروهای امدادی و مردمی اطفاء حریق شد و خوشبختانه در آن منطقه موردی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هکتار از اراضی جنگلی و ارتفاعات گیلان در آتش سوخت

60 هکتار از اراضی جنگلی و ارتفاعات گیلان در آتش سوخت