مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-11اقتصادي

پرداخت 228 همت تسهیلات بانک مهر ایران به مازندرانی ها


مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران گفت:  از ابتدای امسال تاکنون در قالب انواع تسهیلات قرض الحسنه متفرقه و ضروری 70 هزار و 245 فقره تسهیلات به مبلغ 52 هزار و 362 میلیارد ریال پرداخت شد و در مجموع از ابتدای تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری وحید مراد نژاد حصاری مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مازندران در جمع خبرنگاران و نشست با اصحاب رسانه به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن کنفرانس این اداره کل به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه اظهار کرد: این بانک توانسته شرایط خوبی را برای مردم ایجاد کند و در بین خانواده ها نفوذ پیدا کند.

وی گفت: دلیل قلبی و دینی با مردم مهمترین اصل است و کارهای ما از اعتقادات دینی و عرفانی ما سررشته می گیرد و نقطه قوت بانک مهر ایران، قرض الحسنه بودن است تا اقتصاد جامعه را به رشد و پیشرفت برساند.

مرادنژاد حصاری یادآور شد: بانک مهر ایران با 16 سال کار بانکی 16 میلیون مشتری را گرد هم آورده و در برنامه داریم تا در دو سال آینده به 35 میلیون نفر رسانده و  با توجه به اعتقاد راسخ به مبانی اسلامی و قرض الحسنه توسط دولت برسد تا با شرایط بانک وفق و کارت قرض الحسنه،کارت زندگی شان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 228 همت تسهیلات بانک مهر ایران به مازندرانی ها

پرداخت 228 همت تسهیلات بانک مهر ایران به مازندرانی ها