مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-02اجتماعي

احتمال تعطیلی مدارس تهران در دو روز آینده؛ مثل قبل، چیزی قطعی نیست!


به رغم قرار داشتن کیفیت هوا در وضعیت قرمز و حتی برگزاری نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا، هنوز خبری از اتخاذ تصمیمات ویژه اعلام نشده است؛ وضعیتی تکراری که معلوم نیست کی قرار است تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آخرین روز هفته گذشته در حالی پایان یافت که بررسی سامانه های سنجش کیفیت هوای تهران حکایت از قرار گرفتن کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قرمز داشت؛ وضعیت ناسالم برای عموم مردم با قرار گرفتن شاخص آلودگی هوا (ذرات معلق با قطر کمتر از 2.

5 میکرون) روی عدد 159 که به قاعده می بایست به تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا منجر می شد و احتمالا وضع محدودیت هایی ویژه را به دنبال می داشت.

اتفاقی که در کمال تعجب، تا حوالی نیمه شب رقم نخورد و در نهایت به فاصله دقایقی از پایان هفته و شروع هفته جاری بود که استانداری تهران خبر از تعطیلی کودکستان ها و مدارس ابتدایی در روز شنبه، یازدهم آذرماه (امروز) در هر دو نوبت صبح و عصر داد و تاکید کرد که این تصمیم برای تمام استان به غیر از شهرستان های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران اتخاذ شده است.

تصمیمی دیرهنگام که معلوم نیست چرا زودتر اتخاذ و اعلام نشده است، به ویژه آنکه هم کیفیت نامطلوب هوا از قبل مشخص بوده و هم پیش بینی های فنی و تخصصی حکایت از تداوم این روند و حتی تشدید آلودگی هوا داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی مدارس تهران در دو روز آینده؛ مثل قبل، چیزی قطعی نیست!

احتمال تعطیلی مدارس تهران در دو روز آینده؛ مثل قبل، چیزی قطعی نیست!