مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-22پزشكي

همدان صاحب آزمایشگاه بررسی محصولات تراریخته می شود


سرپرست آزمایشگاه معاونت غذا و داروی همدان از راه اندازی آزمایشگاه بررسی محصولات کشاورزی از لحاظ تراریخته به زودی در همدان خبر داد.

- زهره فصیحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: معاونت غذا و داروی همدان تنها سازمان نظارتی دولتی در سطح استان است که بر سلامت مواد غذایی فرآوری شده در کارخانجات و مواد دارویی و نیز مکمل ها نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام تست های لازم نظیر شیمیایی و میکروبی در آزمایشگاه معاونت غذا و داروی همدان انجام می شود گفت:  این آزمایشگاه از چند بخش پذیرش، شیمی، سم شناسی، آرایشی بهداشتی و میکروبی تشکیل شده است.

سرپرست آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه اندازی آزمایشگاه محصولات تراریخته در همدان خبر داد و گفت: اخیرا بخش تراریخته این آزمایشگاه ایجاد شده که فضای خارج از این معاونت است.

 وی با تاکید به اینکه این آزمایشگاه تجهیزات لازم را دارد و در حال حاضر به دنبال اقدامات اداری راه اندازی آن هستیم افزود: در این آزمایشگاه کارشناس مربوطه نیز به کار خواهیم گرفت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فصیحی بیان کرد: با راه اندازی این بخش از آزمایشگاه قرار است مجوز بررسی چهار محصول سویا، برنج، کلزا و ذرت را به همدان بدهند تا از لحاظ تراریختگی بررسی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان صاحب آزمایشگاه بررسی محصولات تراریخته می شود

همدان صاحب آزمایشگاه بررسی محصولات تراریخته می شود