مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-27سياسي

درخشش ملیله زنجان در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از کسب رتبه غرفه برترملیله زنجان در نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور معرفی هنر صنعت صنایع دستی استان زنجان، صنعتگران صنایع دستی این استان در زمینه مس، قلمزنی، ملیله و چاقو در نمایشگاه صنایع دستی سراسری خراسان جنوبی شرکت کردند که از میان 214 غرفه صنایع دستی غرفه ملیله زنجان به عنوان نماینده شهر جهانی ملیله توانست رتبه برتر را کسب کند.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: شهر جهانی ملیله زنجان در عرصه هنر صنعت ملیله کاری و صنایع دستی یکی از مطرح ترین استان ها است که قطعاً حضور و تلاش هنرمندان بی نظیر مؤید این ادعا است، بنابراین باید بیشتر به معرفی این ظرفیت به جهانیان، از ابعاد مختلف بپردازیم.

  وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور 26 استان و 300 صنعتگر برگزار شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ملیله زنجان در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی

درخشش ملیله زنجان در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی