مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-30پزشكي

آزاداندیشی نباید زیرساخت های بنیادین جامعه را مورد هدف قرار دهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، با اشاره به تاثیرات مثبت مناظرات دانشجویی، گفت: آزاداندیشی نباید زیرساخت های بنیادین جامعه را مورد هدف قرار دهد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، با اشاره به تاثیرات مثبت مناظرات دانشجویی، گفت: آزاداندیشی نباید زیرساخت های بنیادین جامعه را مورد هدف قرار دهد.

غلامعلی جاودان امروز (نهم آذرماه)، در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، که در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ همواره اندیشه و تفکر است که بشر را به سمت تکامل سوق داده است و طبیعاتا اختلاف سلیقه هایی میان این نگرش ها وجود دارد؛ اما مهم این است که بتوانیم با یکدیگر و در کنار هم، گفت و گوی معقول داشته باشیم.

وی، با ذکر این نکته که انقلاب اسلامی برای مقابله با طاغوت درجامعه رخ داد، عنوان کرد: مردم ایران انقلاب کردند که آزادی داشته باشند و از آزادی می توان به عنوان مهم ترین شعارهای انقلاب اسلامی نام برد و یکی از مهم ترین مؤلفه های آن نیز آزاداندیشی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که کرسی های آزاداندیشی ظرفیتی است که بستری برای رشد و تعالی جامعه فراهم می کند، بیان کرد: از مجموعه جهاد دانشگاهی قدردانی می کنم که بستری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاداندیشی نباید زیرساخت های بنیادین جامعه را مورد هدف قرار دهد

آزاداندیشی نباید زیرساخت های بنیادین جامعه را مورد هدف قرار دهد