مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-06بين الملل

کنعانی: ابراز نگرانی آمریکا درباره امنیت منطقه شبیه به یک طنز تلخ است


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اتهامات مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا درباره نقش داشتن تهران در حملات ارتش یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اتهامات مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا درباره نقش داشتن تهران در حملات ارتش یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (چهارشنبه) و در واکنش به اتهامات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا گفت، اظهار نگرانی آمریکا نسبت به مقوله امنیت در منطقه در حالی که واشنگتن در حال حمایت تمام عیار از جنگ و جنایت و نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه غربی است، بیشتر به یک طنز تلخ شبیه بوده و نشانه نفاق آشکار دولت آمریکاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه امنیت در منطقه غرب آسیا مقوله ای یکپارچه، بسیار به هم پیوسته و مرتبط است، گفت: برخلاف ادعاهای مقامات دولت آمریکا، حضور نظامی این کشور در جغرافیای خشکی و آبی منطقه، هیچ گاه امنیت ساز نبوده و دولت آمریکا با طرح ها و مداخلات غیرقانونی خود امنیت و منافع نامشروع رژیم صهیونیستی را به قیمت ناامن کردن کشورهای منطقه و نقض حقوق ملت فلسطین دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: ابراز نگرانی آمریکا درباره امنیت منطقه شبیه به یک طنز تلخ است

کنعانی: ابراز نگرانی آمریکا درباره امنیت منطقه شبیه به یک طنز تلخ است