مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-15سياسي

سلوک شیعی و روش دینداری اسلامی حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهیم


سلوک فاطمی ارادت قلبی، لفظی و عملی به ساحت مقدس حضرت زهرا(س)و اهل بیت (ع) برای دوری از وسوسه های شیطان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام صباحی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تنها شیعه معصوم حضرت زهرا(س) است که الگو و اسوه اش در حد کمال  است و کسی رغبت، علاقه و دل بسته حضرت باشد خداوند در روز قیامت او را با پیامبر اکرم (ص) با توجه به روایات محشور خواهد کرد.

امام جمعه کازرون افزود: محبت قلبی باید متوجه حضرت زهرا(س) باشد چراکه کسی که توانست رسالت غدیر را به گوش جهانیان برساند و مردم را در ولایت مداری آگاه نماید فاطمه زهرا(س) است.

وی به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) در خصوص حضرت زهرا(س) گفت و بیان داشت: امام حسن عسکری (ع) می فرماید ما محبت خدا بر مردم هستیم و جده ما حضرت زهرا(س) حجت خدا بر ما می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی به جنایت اسراییل غاصب در فلسطین  اشاره کرد و افزود: امروز اسراییل در باتلاق غزه گیر کرده است و با توسل  و ارادت به اهل بیت(ع) بر دشمنان دین غلبه خواهیم کرد.

وی گفت: در حالی امروز با هم صحبت می کنیم که جنگ غزه نتیجه ای جز نسل کشی، کودک کشی و خرابی در بر نداشته و همه مردم دنیا در حمایت از مردم فلسطین علیه صهونیست ها  شعار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلوک شیعی و روش دینداری اسلامی حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهیم

سلوک شیعی و روش دینداری اسلامی حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهیم