مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-06اقتصادي

وزارت صمت به دنبال شنامه دار کردن فرش های دستباف است


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تلاش های انجام شده برای سنددار شدن فرش دستباف ایرانی برای جلوگیری از سواستفاده از هویت فرش ملی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی برادران شامگاه سه شنبه در افتتاحیه افتتاح هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم، اظهار کرد: ارائه و پرداخت تسهیلات به هنرمندان و فعالان صنعت فرش در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

وی اضافه کرد: با رفع مشکلات در حوزه تامین و تعهد ارزی، در پی خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم، در روند صادرات این محصول با ارزش به بازارهای هدف هستیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: باید از ظرفیت استان دارای مزیت در صنعت فرش، نهایت استفاده و حمایت صورت بگیرد.

وی ادامه داد: صنعت فرش یک هنر برجسته و همچنین دارای هویت تاریخی و فرهنگی و مشخص است و باید از فرصت های بالندگی و رشد صنعت فرش نهایت استفاده صورت بگیرد.

هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم، از 14 تا 18 آذرماه در نمایشگاه بین المللی قم دایر بوده و از ساعت 15تا 21 میزبان علاقه مندان و هنردوستان است.

در این نمایشگاه بیش از 90 غرفه در فضایی حدود ده هزار متر مربع دایر شده و بیش از 80 درصد غرفه داران از استان قم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت به دنبال شنامه دار کردن فرش های دستباف است

وزارت صمت به دنبال شنامه دار کردن فرش های دستباف است