مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-29بين الملل

شناسایی شبکه جاسوسی اسراییل در ایران


ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مورد عملیات طوفان الاقصی گفت: در این عملیات 50 پایگاه اسراییل به تسخیر مقاومت درآمد و مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسراییل را به داخل غزه بیاورد که در این سرور ها نام بسیاری از جاسوسان رژیم صهیونیستی .

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، صدوچهارمین نشست ماهیانه جامعه اسلامی مدیران با محوریت تحلیل تحولات غزه برگزار شد .

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این نشست در خصوص تشریح تمدید آتش بس در کرانه باختری رود اردن گفت: موضوع اصلی این آتش بس مبادله اسرا و ورود کمک های بشر دوستانه به نوار غزه است هدف اصلی مبادله این است که تمام جهان بدانند ما گروگان هایی نزد اسراییل داریم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه حجم عظیمی از اسرای فلسطینی در اسارات رژیم غاصب قدس و تحت شکنجه های شدید هستند، خاطرنشان کرد: در میان اسرا شمار قابل توجهی از زنان، کودکان، کهنسالان و بیماران هستند ما به سخنان و مواضع منافقانه غرب می رسیم که خواستار آزادی 250 صهیونیست نظامی هستند و این درحالی است که تمام مردم فلسطین سالهاست در حصر اسراییل به سر می برند.

ابوشریف تصریح کرد: هدف از عملیات طوفان الاقصی تلاشی برای نقش برآب کردن توطئه علیه فلسطین بود، رژیم صهیونیستی در چارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی شبکه جاسوسی اسراییل در ایران

شناسایی شبکه جاسوسی اسراییل در ایران