مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-09سياسي

نمایش «موشک شفق» در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش


«موشک شفق» در اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» به نمایش گذاشته شد.

- موشک شفق در اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موشک شفق یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

موشک شفق 48 کیلوگرم وزن، 189 سانتی متر طول، 20 کیلومتر برد و سرجنگی آن نیز 13 کیلوگرم وزن دارد.

این موشک قابلیت عملیات در شب و روز و کلیه شرایط آب و هوایی را داراست و با هدایت لیزری قابلیت نصب بر روی دیگر جنگنده ها، قایق های تندرو و کشتی را دارد.

اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، هیئت رییسه ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی و دریایی ارتش و جمعی از معاونان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «موشک شفق» در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش

نمایش «موشک شفق» در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش