مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-11سياسي

قانون اقدام راهبردی کارساز و مفید بوده است


رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس کارساز و مفید بوده است، گفت: اقدامات سازمان انرژی اتمی براساس این قانون در حال انجام است.

- رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس کارساز و مفید بوده است، گفت: اقدامات سازمان انرژی اتمی براساس این قانون در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان انرژی اتمی در نشست با دانشجویان دانشگاه شاهد با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس کارساز و مفید بوده است، گفت: اقدامات سازمان انرژی اتمی براساس این قانون در حال انجام است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت های کشور در زمینه هسته ای اظهار کرد: دشمنان از روش های مختلفی نظیر تحریم، خرابکاری و ترور استفاده کردند تا مانع پیشرفت صنعت هسته ای کشور شوند.

وی تصریح کرد: بیش از 20 سال است که پرونده هسته ای ما باز شده و مذاکرات فراوانی هم انجام شده که حاصل آن در نهایت سند برجام شد.

اسلامی ادامه داد: در این زمینه حتی ایران پس از نهایی شدن سند برجام و پس از خروج آمریکا از آن، حُسن نیت خود را در عمل به تعهدات نشان داد.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: در این دوره هم دولتمردان جدید آمریکا تلاش کردند تا به برجام بازگردند و مذاکراتی را آغاز کردند که هم در این دولت و هم در دولت قبل مذاکراتی انجام شد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اقدام راهبردی کارساز و مفید بوده است

قانون اقدام راهبردی کارساز و مفید بوده است