مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10اجتماعي

آمادگی 49 اکیپ راهداری در طرح زمستانی کرمانشاه


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برنامه ریزی و بسیج امکانات برای طرح راهداری زمستانی انجام و اکیپ های راهداری در راهدارخانه مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در جلسه هماهنگی راهداری زمستانی، اظهار کرد: کشیک های راهداری در سطح استان مشخص شده و برای طرح زمستانی؛ امکانات و تجهیزات را بسیج کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم.

وی درباره برنامه ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش ها، گفت: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط رؤسای ادارات شهرستان ها جهت اقدام به موقع در بحران ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: برای راهداری زمستانی در سال جاری، 450 نفر نیروی راهدار در قالب 49 اکیپ راهداری با 481 دستگاه ماشین آلات راهداری؛ آماده خدمات رسانی در طرح راهداری زمستانی هستند.

وی درباره آمادگی راهدارخانه ها، گفت: 46 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان آماده انجام عملیات برف روبی هستند و 44 هزار تن شن و نمک در این راهدارخانه ها انبار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 49 اکیپ راهداری در طرح زمستانی کرمانشاه

آمادگی 49 اکیپ راهداری در طرح زمستانی کرمانشاه