مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-19بين الملل

واکنش آمریکا به حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران


وزارت خارجه آمریکا در ژستی انسان دوستانه و به رغم حمایت این کشور از تجاوزات صهیونیست ها در غزه نسبت به ضرب و شتم یک خبرنگار توسط رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.

- وزارت خارجه آمریکا در ژستی انسان دوستانه و به رغم حمایت این کشور از تجاوزات صهیونیست ها در غزه نسبت به ضرب و شتم یک خبرنگار توسط رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ضرب و شتم خبرنگار خبرگزاری آناتولی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما به شدت از صحنه های نگران کننده استفاده از زور علیه یک خبرنگار نگران هستیم و معتقدیم که باید درباره این ویدئو تحقیقاتی آغاز شود.

بر اساس گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، وی گفت: در صورت اثبات حقایق، افراد دخیل در این اقدام باید بازخواست شوند.

میلر بار دیگر با چشم بستن بر شهادت ده ها خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه مدعی شد: ما هیچ مدرکی دال بر هدف قرار دادن خبرنگاران توسط اسراییل مشاهده نکرده ایم .

مصطفی الخروف ، عکاس و خبرنگار خبرگزاری آناتولی پس از تلاش برای گرفتن عکس از فلسطینی ها در حال اقامه نماز جمعه در قدس، توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران

واکنش آمریکا به حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران