مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-11سياسي

بهره مندی 1336 دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانشجویان تحت حمایت این نهاد در استان را 1336 نفر عنوان کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانشجویان تحت حمایت این نهاد در استان را 1336 نفر عنوان کرد.

قباد مبشری روز دوشنبه 20 آذر در جمع خبرنگاران گفت: رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی محرومان و نیازمندان بوده و ارتقاء سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین گام در مسیر توانمندسازی این قشر است.

وی درخصوص دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر 1336 دانشجو در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف از حمایت کمیته امداد استان برخوردار هستند که از این تعداد 14 نفر نخبه هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی و برگزاری کلاس های مشاوره در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی و آموزشی از جمله خدماتی هستند که به دانشجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می شود.

مبشری تصریح کرد: کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه های دولتی، پرداخت کمک شهریه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه های غیردولتی، پرداخت تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت تا سقف 400 میلیون ریال، پرداخت وام از صندوق رفاه دانشجویی بدون ضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1336 دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

بهره مندی 1336 دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد