مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-23سياسي

راه اندازی اولین و بزرگ ترین کارخانه نوآوری سخت افزاری در کشور


براساس موافقت نامه با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اولین و بزرگ ترین «کارخانه نوآوری سخت افزاری» تحت عنوان کارخانه سبز گسترش راه اندازی می شود.

- معاون علمی رییس جمهور گفت: براساس موافقت نامه با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اولین و بزرگ ترین کارخانه نوآوری سخت افزاری تحت عنوان کارخانه سبز گسترش راه اندازی می شود.

 روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه امضای توافقنامه با ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) که امروز در محل معاونت علمی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از نظر من یکی از ذخیره های فناوری و صنعتی کشور بوده که دارای تجربه های موفق و نیروی انسانی بسیار توانمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وی با اشاره به اینکه همه صنعتگران کشور و صاحبان صنایع، ایدرو را یک مجموعه موفق و پیشرو در توسعه صنعتی می شناسند، گفت: این موافقتنامه در سه حوزه صورت گرفته است؛ نخست انجام چند پروژه پیشران و کلان با یکدیگر است که ما با شرکت های دانش بنیان و ایدرو با نیروی انسانی توانمند خود در این پروژه ها مشارکت داریم.

دوم ایجاد پلتفرم هایی برای توسعه بازار و صادرات شرکت های دانش بنیان و سوم ایجاد پلتفرم های خدمت رسانی به شرکت ها شامل کارخانه های نوآوری جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین و بزرگ ترین کارخانه نوآوری سخت افزاری در کشور

راه اندازی اولین و بزرگ ترین کارخانه نوآوری سخت افزاری در کشور