مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-19اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح جامع توسعه پایانه مرزی میلک


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی طرح جامع توسعه پایانه مرزی میلک آغاز شده که در افزایش مبادلات مرزی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایوب کرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 2 میلیون و 354 هزار و 562 تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان جا به جا شده است، جابجایی این حجم از کالا توسط 72 شرکت حمل و نقل داخلی کالای و در قالب 157 هزار و 120 سفر باری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: عمده کالاهای جابه جا شده طی این مدت به آرد، فرآورده های نفتی و سیمان اختصاص داشته است.

این مسئول از ثبت 33 میلیون و 708 هزار و 708 تردد انواع وسائط نقلیه در مسیرهای ارتباطی زیر پوشش این اداره کل در هشت ماهه سالجاری خبر داد و افزود: این میزان نشان دهنده افزایش 44 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی بیان کرد: در این مدت حجم تردد ورودی به استان، یک میلیون و 432 هزار و 884 تن و حجم کل تردد خروجی از استان یک میلیون و 468 هزار و 780 تن بوده است.

کرد گفت: همچنین 2 میلیون 130 هزار و 637 نفر مسافر امسال در سیستان و بلوچستان جابه جا شده اند که این میزان حاکی از رشد 11درصدی در تعداد مسافر و رشد هفت درصدی در تعداد سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح جامع توسعه پایانه مرزی میلک

آغاز عملیات اجرایی طرح جامع توسعه پایانه مرزی میلک